Jakie posiłki spożywać, aby być fit?

novoslimskutkiuboczneJeśli nie masz czasu na systematyczne treningi oraz stosowanie różnych „cudownych” diet, wystarczy tak naprawdę zmienić kilka nawyków żywieniowych, aby być fit – dzięki naszym wskazówkom w kwestii rodzaju spożywanych posiłków zauważysz znaczną poprawę samopoczucia, a także ogólnej sylwetki.

Co więc jeść, aby być fit? Oczywiście warzywa i owoce, w szczególności te, które są bogate w niezbędne dla naszego organizmu witaminy i minerały. Poniżej przedstawiamy kilka produktów, które jak najbardziej warto jest wprowadzić do swojego codziennego menu, aby skutecznie i w pełni naturalnie zadbać nie tylko o naszą sylwetkę, ale również wewnętrzny stan ducha.

Szpinak – znienawidzony przez dzieci i równocześnie coraz częściej pojawiający się na naszych stołach produkt, to niezwykle cenne źródło kwasu foliowego, który przyczynia się do możliwości zmniejszenia rozwoju komórek nowotworowych. Co więcej, woda znajdująca się w szpinaku w trakcie spożywania przedostaje się przez błony komórkowe i w efekcie powoduje gładszą i jędrniejszą skórę. Należy także wspomnieć, że szpinak jest jednym z najmniej kalorycznych warzyw, a więc bez wątpienia w diecie fit musi się on znaleźć!

Pomidory – to owoce zawierające bardzo duże ilości likopenu, czyli składniku odpowiadającego za neutralizowanie wolnych rodników (powodują starzenie się skóry i organizmu). Pomidory stanowią jeden z najzdrowszych składników, który powinniśmy jeść w razie możliwości jak najczęściej.

Marchew – niezwykle popularne warzywo, które idealnie wpływa na stan naszej cery oraz skutecznie eliminuje powstałe wypryski. Takie działanie wynika przede wszystkim z dużej zawartości witaminy A. Warto wspomnieć, iż ta witamina może również przyczynić się do hamowania rozwoju komórek rakowych. Marchew sprawdzi się znakomicie jako szybka przekąska w ciągu całego, zabieganego dnia i z pewnością nie wpłynie ona negatywnie na nasz bilans energetyczny.

Zielona Herbata – napój ten jest niezwykle bogaty w przeciwutleniacze, które mają działanie przeciwzapalne oraz przeciwnowotworowe. Warto podkreślić, iż zieloną herbatę należy spożywać wyłącznie, gdy jest ciepła, ponieważ wraz ze spadkiem jej temperatury, równocześnie zmniejsza się zawartość dobroczynnych przeciwutleniaczy.

Czerwona herbata – jest naturalnym wspomagaczem spalania tkanki tłuszczowej. Co więcej, czerwona herbata skutecznie przyspiesza metabolizm, ograniczając ilość przyswajanych tłuszczów w organizmie.

Dodaj komentarz